Hulpboekhouder

Jouw taken

  • Je biedt ondersteuning in de boekhouding en neemt de operationele boekhoudkundige taken op jou;
  • Je boekt de aankoop- en verkoopfacturen, de binnenkomende betalingen en de onkostennota’s;
  • Je bereidt betalingen voor;
  • Je doet de reconciliatie van leveranciers en klanten;
  • Je doet de opmaak van de maandelijkse btw-aangifte;
  • Je volgt de klantenrekeningen op openstaande saldi en zorgt er voor dat de openstaande facturen betaald worden;
  • Je volgt bestellingen op van dossiers waarvoor een bijzonder bestelnummer, eigen aan een bedrijfsproces, nodig is zoals bijv. een PO-nummer of andere referentie;
  • Je rapporteert dagelijks aan de directie.

 

Jouw profiel

  • Je spreekt, schrijft, leest en begrijpt vlot Nederlands, je behelpen in het Frans is mooi meegenomen;
  • Je genoot minstens een graduaatsopleiding Accounting Administration;
  • Je bent administratief sterk, accuraat en je werkt graag gestructureerd;
  • Je hebt een analytische geest en je hebt een affiniteit voor cijfers;
  • Je communiceert assertief maar diplomatisch en klantvriendelijk;
  • Werken met Microsoft Dynamics 365 Business Central (Navision) is een pluspunt.

Geboeid door deze functie?

Mail uw cv en een gemotiveerd schrijven naar de personeelsdienst: hr@allift.be.