Hulpboekhouder
Jouw taken
- Je biedt ondersteuning in de boekhouding en neemt de operationele boekhoudkundige taken op jou;
- Je boekt de aankoop- en verkoopfacturen, de binnenkomende betalingen en de onkostennota’s;
- Je bereidt betalingen voor;
- Je doet de reconciliatie van leveranciers en klanten;
- Je doet de opmaak van de maandelijkse btw-aangifte;
- Je volgt de klantenrekeningen op openstaande saldi en zorgt er voor dat de openstaande facturen betaald worden;
- Je volgt bestellingen op van dossiers waarvoor een bijzonder bestelnummer, eigen aan een bedrijfsproces, nodig is zoals bijv. een PO-nummer of andere referentie;
- Je rapporteert dagelijks aan de directie.
Jouw profiel
- Je spreekt, schrijft, leest en begrijpt vlot Nederlands, je behelpen in het Frans is mooi meegenomen;
- Je genoot minstens een graduaatsopleiding Accounting Administration;
- Je bent administratief sterk, accuraat en je werkt graag gestructureerd;
- Je hebt een analytische geest en je hebt een affiniteit voor cijfers;
- Je communiceert assertief maar diplomatisch en klantvriendelijk;
- Werken met Microsoft Dynamics 365 Business Central (Navision) is een pluspunt.
Geboeid door deze functie?
Mail uw cv en een gemotiveerd schrijven naar de personeelsdienst: hr@allift.be.